La Casa Blanca s'ha tancat aquest divendres als volts de les 22.00 hores -hora catalana- per un suposat tiroteig a l'interior del recinte de l'edifici. Es tracta de la residència del president dels Estats Units, Barack Obama, i la seva família, tot i que aquest no es trobava dins de la casa en aquests moments.
Segons les primeres informacions, un home ha disparat a l'ala oest de l'edifici. Aquest fet ha mobilitzat ràpidament els agents de seguretat, que han evacuat, tancat i blindat la casa. Segopns The Washington Post, hi podria haver una persona ferida.
Blinden la Casa Blanca per un tiroteig a l'interior del complex
Els agents de seguretat han detingut una persona
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2016 a
les 20:12
Et pot interessar
-
Internacional
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Internacional
Moren dos nens de dos i quatre anys a França en plena onada de calor
-
Internacional
Andy Burnham, el poder de les ciutats laboristes contra l'extrema dreta
-
Internacional
La UE acorda endurir les penes per abús de menors
-
Internacional
De la Espriella guanya per la mínima i l'extrema dreta governarà a Colòmbia
-
Internacional
Keir Starmer dimiteix i activa el relleu laborista al Regne Unit
