Milers de persones han secundat la crida del Sindicat Nacional de Periodistes (SNJ) francès i han acudit aquest dimecres a la plaça de la República de París per condemnar l'atac terrorista sofert per la revista satírica 'Charlie Hebdo' i mostrar la seva solidaritat amb les víctimes.
En la concentració, part dels assistents han mostrat pancartes de suport a la revista, algunes d'elles amb imatges de caricatures de Mahoma. Altres manifestants han alçat llapis i bolígrafs com a gest de suport a la llibertat d'expressió, segons mitjans locals.
A la concentració de París se n'han sumat d'altres a diferents ciutats com Tolosa de Llenguadoc, Nantes i Lilla. Les redaccions dels mitjans francesos també han guardat un minut de silenci en record a les víctimes i en suport a la revista.
Concentracions a tot França de rebuig a l'atemptat a París
Internacional
Els manifestants alcen llapis i bolígrafs com a gest de suport a la llibertat d'expressió
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
-
Política «Fins que no tinguem una dreta nacional, la dialèctica política serà pobra» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
07 de gener de 2015 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Internacional
Una brúixola per a la dreta francesa
-
Internacional
França reforça la frontera amb Espanya i Itàlia planteja trencar l'espai Schengen per la crisi a Ceuta
-
Internacional
Trump anuncia un acord per al «desarmament total» de Hamàs i la retirada de l'exèrcit d'Israel de Gaza
-
Internacional
Meloni amenaça de tancar l'espai Schengen després de l'entrada en tromba de migrants a Ceuta
-
Internacional
Almenys 28 morts per un terratrèmol de magnitud 7,1 al Japó
-
Internacional
De la cursa d’armament a la nuclear
