La comunitat bielorussa de Catalunya ha convocat un acte de suport al poble belarus aquest diumenge a Barcelona. Serà a les 6 de la tarda a la plaça de la Catedral. Tal com explica en una nota, "el país està vivint una forta repressió i violència per part de la policia, i hi ha dues morts, centenars de ferits i milers de detinguts".
[noticiadiari]2/207416[/noticiadiari]
El país està vivint vagues i mobilitzacions massives en protesta pel resultat de les passades eleccions del 9 d'agost, en què el president del règim Lukaixenko s'atribuïa el 80% dels vots, i que es considera fraudulent.
"Molts països i organitzacions internacionals donen suport a les protestes. Catalunya i Barcelona no podem quedar-nos al marge i per això diumenge ens manifestarem per donar suport a totes les dones i homes que estan lluitant per la democràcia i la seva llibertat, amb l'himne que ens uneix L'Estaca/Mury", conclouen.
Convocada una manifestació a Barcelona en suport al poble de Bielorússia
Internacional
La comunitat bielorussa de Catalunya remarca que no pot quedar-se al marge i cal donar suport als manifestants
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2020 a
les 15:00
Et pot interessar
-
Internacional
Augmenten a més de 3.800 els morts pels terratrèmols a Veneçuela
-
Internacional Trump recula amb Espanya després d'amenaçar de trencar relacions comercials: «S'ha redimit per complet»
-
Internacional
Els Estats Units trenquen la treva amb l'Iran: «S'ha acabat l'alto el foc»
-
Internacional Meloni no en té prou
-
Internacional Trump atura les relacions comercials amb Espanya: «És un soci terrible»
-
Internacional Els Estats Units bombardegen l'Iran com a represàlia per l'atac a tres vaixells comercials a l'estret d'Ormuz
