Aboutaleb ha informat davant dels mitjans que la informació ha sortit de les forces de seguretat espanyoles i era creïble per prendre les mesures pertinents. Segons l'avís, es podia produir un atemptat durant el concert. Les forces de seguretat han localitzat la furgoneta i n'han detingut el conductor, un ciutadà espanyol, que anava ebri i que finalment s'ha confirmat que no tenia cap relació amb el terrorisme.
Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onderzoek bij het voertuig pic.twitter.com/v2u36H8dS7
— MediaTV (@mediatvnl) August 23, 2017
El concert s'ha cancel·lat i la zona ha estat evacuada a les set del vespre. Fonts policials citades per la cadena holandesa NOS ha assegurat que fins al lloc s'han desplaçat un equip de forces especials i agents amb armilla antibales.