El camió que va ser aturat dissabte a Àustria amb 26 refugiats, entre ells tres nens en estat greu per deshidratació, tenia matrícula espanyola. Segons ha informat TV3, l'últim propietari del vehicle és un veí d’Amposta de nacionalitat romanesa. Les autoritats del país han informat que els menors que van ser ingressats a l'hospital en estat crític han fugit amb els seus pares, probablement per emprendre de nou el camí cap a Alemanya.
La policia austríaca va interceptar ahir un camió a St Peter am Hart, prop de la frontera amb Alemanya, i va detenir el conductor per tràfic de persones. Els 26 refugiats procedien de Síria, Afganistan i Bangladesh i es trobaven confinats en un espai estret i amb poca ventilació.
El passat dijous van ser trobats a Àustria els cadàvers de 71 immigrants que havien estat abandonats també en un camió. La policia va detenir quatre persones com a presumptes responsables.
El camió interceptat a Àustria amb 26 refugiats té matrícula espanyola
Els menors que van ser ingressats a l'hospital han fugit amb els seus pares, probablement per emprendre de nou el camí cap a Alemanya
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2015 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Internacional
Crisi a l’administració Trump: destitueixen el cap de l’Estat Major en plena guerra a l’Iran
-
Internacional
Per què tornem a la Lluna?
-
Internacional
Trump assegura que l'Iran ha demanat l'alto al foc: «Ho considerarem quan s'obri l'estret d'Ormuz»
-
Internacional
Trump es planteja «seriosament» abandonar l'OTAN
-
Internacional
El cas «Pelicot suec» arriba als jutjats: acusat de drogar i oferir la seva parella a més de 120 homes
-
Internacional
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible
