El ministre de Relacions Interiors de Veneçuela, Remigio Ceballos, ha informat aquest dissabte que quatre persones han estat detingudes per participar presumptament en un intent de sabotatge contra el Consell Nacional Electoral en una operació finançada des d'Espanya. "He d'informar sobre la neutralització d'un grup terrorista que intentava cometre un sabotatge en les instal·lacions del CNE ubicades a Mariche, a l'estat de Miranda", ha explicat Ceballos en roda de premsa.
L'administrador i finançador del grup seria William Ricardo Sánchez Ramos, àlies "Antorcha", pròfug de la justícia veneçolana i que estaria vivint a Espanya. "Tenim informació que es troba a Espanya i dirigeix operacions de finançament amb connexió amb líders de la ultradreta, com ara Leopoldo López i Iván Simonovis, que es troba a Estats Units", ha explicat Ceballos.
Els detinguts es trobaven prop dels dipòsits del CNE amb material explosiu i combustible, així com 95 pamflets relacionats amb l'autoanomenada Operació Continent Americà 2020. Han estat identificats, segons recull Europa Press, com Dimas Alberto González, José Miguel Acuña Justo, Francisco Daniel Moya i Keiner Osnaldo Gutiérrez. En una gravació presentada pel ministre de Relacions Interiors, apareixen els detinguts especificant les accions planificades.
El govern de Veneçuela denuncia una operació de sabotatge electoral finançada des d'Espanya
Internacional
Hi ha quatre persones detingudes, segons ha informat el ministre de Relacions Interiors veneçolà
- Una imatge de la policia veneçolana -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
13 de novembre de 2021 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Internacional
Un avió en direcció a Israel aterra d'emergència després que el copilot hagi apunyalat el pilot
-
Internacional
«Trump podria enviar agents de l'ICE als col·legis electorals aquest novembre»
-
Internacional
L’Assemblea General de l’ONU abandona l'auditori durant el discurs de Netanyahu
-
Internacional
Trump i Delcy Rodríguez es reuneixen per «enfortir les relacions bilaterals»
-
Internacional
Avantguardes urbanes
-
Internacional
La resistència
