El govern grec ha decidit estendre fins al dimecres el tancament de les entitats bancàries enmig de les noves negociacions que portaran a terme els països de la zona euro. També es manté la restricció per treure com a màxim 60 euros al dia dels caixers, imposada des del passat 28 de juny.
El president de l'Associació de la Banca Hel·lènica (ABH), Louka Katseliha, ha explicat que s'ha pres la decisió després de la reunió amb representants del sector bancari i del ministeri de Finances.
Estava previst que les entitats bancàries tornessin a obrir aquest dimarts, una situació que ha canviat després que diumenge els grecs expressessin en un referèndum el seu rebuig a la proposta dels creditors internacionals.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2015 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Internacional
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà
-
Internacional
«Voldríem sobirania amb llibertat»: així veuen els cubans de Catalunya el futur de l'illa
-
Internacional
El país més feliç (i el més infeliç) del món, segons l'ONU
-
Internacional
Mor Umberto Bossi, fundador de la xenòfoba Lliga Nord
-
Internacional Trump obre la porta a retirar les sancions sobre el petroli iranià
-
Internacional
Orbán manté el veto al préstec per a Ucraïna malgrat la pressió dels líders europeus
