Kwemo Sakara, és un idíl·lic poble nascut a la llera d'un llac de l'oest de Geòrgia. Però darrerament la por ha envaït els carrers de la població. Un temor que ha obligat actuar a les autoritats policials i els funcionaris locals.
El motiu del pànic popular? La sospita que un monstre gegant viu al llac. Segons van informar les autoritats de Zestafoni, la zona administrativa de la localitat, a l'agència Novosti, els veïns viuen atemorits perquè asseguren haver vist com una mena de serp gegant surt a terra ferma per les nits i roba els animals domèstics. Fins i tot hi ha testimonis que afirmen que no només n'hi ha un de monstre, sinó dos i amb una mida d'una anaconda colossal.
Davant les inquietuds dels vilatans, l'alcalde de Zestafoni, Guivi Arabidze, ha organitzat batudes i investigacions per comprovar la veracitat de les visions sense resultats positius. La policia georgiana que ha destinat diverses unitats d'elit subaquàtiques s'entossudeixen a informar als veïns que tot és un rumor. Però lluny de tenir èxit, comproven dia rere dia que els georgians de Kwemo Sakara propaguen el misteri del monstre. L'única cosa que poden confirmar és que els animals domèstics desapareixen, i que a la taverna i al mercat ja saben qui és el culpable.
El misteri del monstre gegant d'un llac que atemoreix els georgians
La policia georgiana refuta rumors sobre la bèstia després d'una acurada investigació.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2010 a les 23:37
Et pot interessar
-
Internacional Líders europeus i de la UE adverteixen que Ucraïna ha de poder decidir sobre el seu futur
-
Internacional Netanyahu estén la seva nova ofensiva als camps de desplaçats de la costa central
-
Internacional Un mort i dos ferits en un apunyalament a Alemanya
-
Internacional Un adolescent obre foc al mig de Nova York i fereix tres persones
-
Internacional Trump i Putin es reuniran el 15 d’agost per parlar d’Ucraïna sense Zelenski
-
Internacional Els líders de la UE insten Israel a «reconsiderar» l'ordre d'ocupar Gaza