"El poble sahrauí disposa d'armes, homes i voluntat suficients per anar a la guerra amb el Marroc i buscar així una solució al conflicte al Sàhara Occidental". Així ho ha anunciat aquest divendres el delegat del Front Polisario a l'Estat espanyol, Bucharaya Beyin, que ha aprofitat per denunciar "el silenci i la complicitat amb l'ocupació marroquina' per part de la comunitat internacional. Un silenci i una complicitat que "obliguen el poble sahrauí a reprendre les armes".
I és que, després que en el desallotjament del campament d'al-Aaiun desenes de sahrauís van morir a mans de les forces de seguretat marroquines, l'única sortida per al poble sahrauí, creu el Polisario, és la lluita armada.
El Polisario avisa que té prou armes per anar a la guerra
Denuncien silenci i complicitat amb el Marroc per part de la comunitat internacional
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2010 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Internacional
Moren dos nens de dos i quatre anys a França en plena onada de calor
-
Internacional
Andy Burnham, el poder de les ciutats laboristes contra l'extrema dreta
-
Internacional
La UE acorda endurir les penes per abús de menors
-
Internacional
De la Espriella guanya per la mínima i l'extrema dreta governarà a Colòmbia
-
Internacional
Keir Starmer dimiteix i activa el relleu laborista al Regne Unit
-
Internacional
Salvini torna a mirar al Nord
