Facebook ha anunciat aquest divendres que veta durant dos anys l'expresident dels Estats Units, Donald Trump, després que el consell assessor de l'antecessor de Joe Biden demanés el mes passat a l'empresa que revisés la prohibició indefinida del compte de l'exmandatari.
El període de suspensió compta des del 7 de gener passat, quan la companyia propietat de Mark Zuckerberg va tancar el compte de Trump a Facebook i a Instagram, després de l'assalt al Capitoli per part de simpatitzants de l'expresident el 6 de gener, uns fets en què van morir cinc persones.
Twitter també va suspendre el compte de Trump, tal com van fer altres plataformes com ara YouTube o Twitch. Davant el veto, l'expresident dels EUA va crear el seu blog, però aquesta setmana l'ha tancat, només un mes després d'haver-lo llançat.
[noticia]220914[/noticia]
[noticia]220901[/noticia]
[noticia]220909[/noticia]
Facebook veta Donald Trump durant dos anys
La xarxa social manté bloquejat també el compte d'Instagram de l'expresident dels Estats Units
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 04 de juny de 2021 a les 17:38
Et pot interessar
-
Internacional Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina
-
Internacional La Flotilla denuncia que hi ha drons «sobrevolant» les embarcacions que van cap a Gaza
-
Internacional El Regne Unit, el Canadà i Austràlia reconeixen l'estat de Palestina
-
Internacional Trump encareix la contractació de talent estranger a les empreses americanes
-
Internacional Un ciberatac provoca retards i cancel·lacions a diversos aeroports europeus
-
Internacional Estònia i Polònia denuncien que avions militars russos han envaït el seu espai aeri