Avions de combat francesos han atacat la ciutat de Raqqa, el bastió de l'Estat Islàmic a Síria, segons ha informat el Ministeri de Defensa francès aquest diumenge. L'operació arriba després dels atemptats de divendres a París, reivindicats pel grup terrorista, en què van morir més de 120 persones.
Deu avions han llançat bombes sobre el centre de comandament del grup jihadista, un altre de reclutament, un arsenal i un camp d'entrenament.
Aquest és el principi dels "esforços intensificats" entre els Estats Units i França contra Estat Islàmic, ha anunciat l'assessor adjunt de seguretat de la Casa Blanca, Ben Rhodes.
Els Estats Units han començat a compartir amb França els anomenats "paquets d'objectius", que contenen informació classificada sobre les posicions del grup terrorista.
França ataca Raqqa, el bastió de l'Estat Islàmic a Síria
Deu avions han llançat bombes sobre el centre de comandament del grup terrorista | Estats Units comença a compartir amb França els anomenats "paquets d'objectius", que contenen informació classificada sobre les seves posicions
ARA A PORTADA
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
-
Illa garanteix a ERC que la Hisenda catalana recaptarà tots els impostos, però «amb seguretat» Bernat Surroca Albet
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 15 de novembre de 2015 a les 22:11
Et pot interessar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament
-
Internacional Trump amenaça Rússia amb aranzels del 100% si Putin no accepta un acord amb Ucraïna en 50 dies
-
Internacional Una comissió del Congrés dels EUA assenyala un dels responsables claus de l'intent d'assassinat de Trump
-
Internacional Von der Leyen aposta pel diàleg amb Trump, però alerta que la UE està «preparada per a qualsevol escenari»
-
Internacional «A Israel pot haver divisió sobre Netanyahu, però no sobre Gaza: volen arrasar-la»
-
Internacional Trump avisa d’un anunci imminent d'aranzels a la Unió Europea: «Serà avui o demà»