Avions de combat francesos han atacat la ciutat de Raqqa, el bastió de l'Estat Islàmic a Síria, segons ha informat el Ministeri de Defensa francès aquest diumenge. L'operació arriba després dels atemptats de divendres a París, reivindicats pel grup terrorista, en què van morir més de 120 persones.
Deu avions han llançat bombes sobre el centre de comandament del grup jihadista, un altre de reclutament, un arsenal i un camp d'entrenament.
Aquest és el principi dels "esforços intensificats" entre els Estats Units i França contra Estat Islàmic, ha anunciat l'assessor adjunt de seguretat de la Casa Blanca, Ben Rhodes.
Els Estats Units han començat a compartir amb França els anomenats "paquets d'objectius", que contenen informació classificada sobre les posicions del grup terrorista.
França ataca Raqqa, el bastió de l'Estat Islàmic a Síria
Deu avions han llançat bombes sobre el centre de comandament del grup terrorista | Estats Units comença a compartir amb França els anomenats "paquets d'objectius", que contenen informació classificada sobre les seves posicions
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2015 a les 22:11
Et pot interessar
-
Internacional Trump amenaça la Xina amb aranzels massius
-
Internacional Israel anuncia l'entrada en vigor de l'alto el foc a Gaza
-
Internacional L'opositora veneçolana María Corina Machado, Nobel de la Pau 2025
-
Internacional Trump suggereix l’expulsió d’Espanya de l’OTAN
-
Internacional Deu anys de presó per l’únic condemnat del cas Pelicot que va recórrer la sentència
-
Internacional Trump humilia una periodista enmig d'una roda de premsa: «És una de les pitjors»