El president del Sinn Féin, Gerry Adams, ha quedat en llibertat sense càrrecs. Adams va ser detingut dimecres en relació amb un assassinat comès per l'IRA l'any 1972. Des de llavors ha prestat declaració en quatre ocasions a la comissaría.
Aquest diumenge era el dia per saber si, finalment, Adams sortia en llibertat o se l'acusava formalment per un assassinat comès per l'IRA l'any 1972. Finalment, la policia nordirlandesa l'ha alliberat.
La PSNI, la policia nordirlandesa, enviarà ara un informe a la fiscalia de l'Ulster. El fiscal haurà de decidir si imputa Adams. Aquest informe, però, pot trigar temps a fer-se i, un cop en mans del magistrat, encara caldrà esperar més per la deliberació definitiva.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2014 a
les 18:33
Et pot interessar
-
Internacional
Víktor Orbán, Danubi avall
-
Internacional
La Flotilla afronta la nova missió a Gaza en un escenari «més tens» pel conflicte a l’Orient Mitjà
-
Internacional
Sánchez reclama posar en marxa «demà mateix» un exèrcit europeu
-
Internacional
Putin declara una treva de dos dies a Ucraïna amb motiu de la Pasqua ortodoxa
-
Internacional Espanya reobre l'ambaixada a Teheran a causa de l'alto el foc
-
Internacional
Una treva de vidre: els atacs d'Israel al Líban fan que l'Iran torni a tancar Ormuz
