Quart dia de la batalla de Grècia contra les flames. El govern grec ha declarat l'estat d'emergència a la regió d'Evros, al nord del país, on crema el més cru dels vuit focus escampats arreu de Grècia.
L'executiu ha demanat ajuda a la Unió Europea per lluitar contra uns incendis que ja han devastat 70.000 hectàrees de terreny forestal i agrícola, segons la Secretaria General de Protecció Civil. A Evros, el foc crema a prop de la frontera amb Turquia i ha obligat a evacuar dues poblacions. A més amenaça un parc natural amb espècies rares d'ocells i de vegetació, tot i que fins al moment no hi ha hagut informes de danys.
Grècia lluita contra les flames
Els incendis cremen 70.000 hectàrees de bosc i zona agrícola
ARA A PORTADA
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Junts pressiona Illa perquè la benedicció de la torre de la Sagrada Família sigui en català Oriol March
-
-
«Els capellans heu d'anar vestits de capellans»: l'ordre d'Omella davant la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
27 d’agost de 2011 a
les 16:49
Et pot interessar
-
Internacional
Escòcia: l'SNP busca ser-ne més per tornar a votar
-
Internacional
El parlament d'Escòcia reclama al govern britànic un nou referèndum d’independència
-
Internacional
Mor l'autor d'un tiroteig prop de la Casa Blanca després d'un foc creuat amb les forces de seguretat
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (I)
