Un home ha estat identificat com a sospitós d'haver col·locat les bombes que van explotar dilluns a l'arribada de la marató de Boston. Els investigadors han identificat el sospitós gràcies a dos vídeos presos, un pres per la càmera de seguretat d'un comerç i l'altre per la televisió de Boston. Una font del diari 'The Boston Globe' ha afirmat que en les imatges el sospitós apareix carregant amb una bossa de color negre -i potser deixant-la al terra- prop de la segona escena de l'atemptat. L'atemptat terrorista, que encara no ha estat reivindicat, va causar almenys tres morts i 140 ferits arran de dues explosions a la línia de meta de la cursa. La investigació ha determinat que les olles utilitzades en els atemptats són de la marca basca Fagor i que haurien estat comprades en un establiment dels Estats Units.
Paral·lelament, un altre home ha estat detingut aquest dimecres com a presumpte responsable de l'enviament de dues cartes un verí anomenat ricina, adreçades una al president dels Estats Units, Barack Obama, i una altra al senador Roger Wicker.
Identificat un sospitós dels atemptats de Boston
Les olles amb les que es van fer les bombes éren de la marca basca Fagor
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
Publicat el 17 d’abril de 2013 a les 18:32
Et pot interessar
-
Internacional Més de 150.000 persones han visitat la capella ardent del Papa des de dimecres
-
Internacional Qui pagarà el funeral del papa Francesc? El seu testament ho revela
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv
-
Internacional Almenys un mort i tres ferits en un atac amb ganivet en un institut de França