Com a mostra d'estabilitat a Cisjordània, Israel ha començat a desmantellar part del mur que va construir fa vuit anys a les rodalies de Jerusalem, com a protecció dels possibles dispars dels palestins.
L'exèrcit israelià ha iniciat aquest diumenge a retirar seccions de formigó de tres metres d'alt a l'assentament de Gilo, construït en territori ocupat per Israel a la guerra del 1967, al sud de Jerusalem.
"És el primer cop que hem tret una estructura així d'un barri que va ser directament atacat per franctiradors", ha declarat la portaveu de l'exèrcit israelià Avital Liebovich, recordant els atacs patits durant la Intifada.
ARA A PORTADA
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
-
Publicat el
15 d’agost de 2010 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Internacional
Un avió en direcció a Israel aterra d'emergència després que el copilot hagi apunyalat el pilot
-
Internacional
«Trump podria enviar agents de l'ICE als col·legis electorals aquest novembre»
-
Internacional
L’Assemblea General de l’ONU abandona l'auditori durant el discurs de Netanyahu
-
Internacional
Trump i Delcy Rodríguez es reuneixen per «enfortir les relacions bilaterals»
-
Internacional
Avantguardes urbanes
-
Internacional
La resistència
