La història més emotiva de l'atemptat de Niça
Uns pares troben el seu nadó gràcies al Facebook
ARA A PORTADA
-
Aena i el govern espanyol apareixen com un mur difícilment franquejable per catalanitzar la gestió del Prat Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Aena: poca transparència, voluntat de fer diners i la incògnita del hub intercontinental al Prat Bernat Surroca Albet
-
L'aeroport del Prat rep set vegades més turistes transcontinentals que fa vint anys Ona Sindreu Cladera
-
-
Pacte Junts-PSOE: canvis per resoldre el català a Europa i obrir el meló del finançament Oriol March
Publicat el 15 de juliol de 2016 a les 17:19
Enmig el caos provocat per l'atemptat de Niça, quan Mohamed Lahouaiej Bouhlel va atropellar amb un camió la multitud que estava mirant els focs artificials, moltes persones es van perdre. Aquest va ser el cas d'uns pares, dels quals es desconeixen els noms, que van perdre el seu nadó de 8 mesos. El nen anava amb un cotxet blau i en l'estampida el cotxet i els pares es van separar. Tiava Banner, una amiga de la família, va penjar el Facebook una entrada a on demanava informació sobre el nen. El missatge es va tornar viral ràpidament, compartint-se més de 1000 vegades.
Una de les persones que el va veure va ser la Joy Ruez, una noia que en trobar-se el nadó sol, el va agafar per portar-lo en un lloc segur. D'aquesta manera el nen va poder tornar als seus pares, que han declinat fer una entrevista, però han agraït mitjançant Tiava Banner, a la gent del Facebook que es van implicar en la recerca.
Una història amb final feliç en un dels pitjors atacs del territori francès que ha ocasionat 84 persones mortes i més de 180 ferits, 50 d'alta gravetat.
Et pot interessar
-
Internacional Intercanvi d'atacs entre Israel i l'Iran: augmenten els morts a les portes de la guerra regional
-
Internacional Trump, a l'assalt de Califòrnia: per què precisament allí i ara?
-
Internacional Assassinen una congressista estatal demòcrata i el seu marit als Estats Units
-
Internacional «Per molta gent, Jesús i Trump van junts»
-
Internacional Una nova ofensiva d'Israel confirma l'escalda bèl·lica amb l'Iran
-
Internacional El testimoni de l'únic supervivent de l'avió estavellat a l'Índia: «No em puc creure com vaig sortir viu»