La Comissió Europea i la màxima responsable de Política Exterior de la UE, Federica Mogherini, han condemnat l'atac d'aquest dissabte contra un cafè cultural de Conpenhaguen on s'estava donant una conferència sobre la llibertat d'expressió i l'islam, i que s'ha saldat amb un mort i tres ferits.
"Deplorem el crim d'avui a Copenhaguen que ha costat la vida d'un mínim d'un ciutadà i una sola vida ja és massa. Els nostres pensaments estan amb les víctimes i les seves famílies", segons la nota.
"Europa s'uneix a Dinamarca en defensa de la llibertat de diàleg i d'expressió. Europa no serà intimidada", ha conclòs el comunicat.
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 14 de febrer de 2015 a les 19:45
Et pot interessar
-
Internacional Trump fa canviar la fórmula de la Coca-Cola
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament
-
Internacional Trump amenaça Rússia amb aranzels del 100% si Putin no accepta un acord amb Ucraïna en 50 dies
-
Internacional Una comissió del Congrés dels EUA assenyala un dels responsables claus de l'intent d'assassinat de Trump
-
Internacional Von der Leyen aposta pel diàleg amb Trump, però alerta que la UE està «preparada per a qualsevol escenari»