La Comissió Europea i la màxima responsable de Política Exterior de la UE, Federica Mogherini, han condemnat l'atac d'aquest dissabte contra un cafè cultural de Conpenhaguen on s'estava donant una conferència sobre la llibertat d'expressió i l'islam, i que s'ha saldat amb un mort i tres ferits.
"Deplorem el crim d'avui a Copenhaguen que ha costat la vida d'un mínim d'un ciutadà i una sola vida ja és massa. Els nostres pensaments estan amb les víctimes i les seves famílies", segons la nota.
"Europa s'uneix a Dinamarca en defensa de la llibertat de diàleg i d'expressió. Europa no serà intimidada", ha conclòs el comunicat.
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
14 de febrer de 2015 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Internacional
Almenys 14 morts i més de 120 ferits en un atac rus amb drons a la ciutat natal de Zelenski
-
Internacional
Un terratrèmol de magnitud 7,2 sacseja el sud del Perú
-
Internacional Trump declara l’estret d’Ormuz com a «nou territori» dels Estats Units
-
Internacional
Catalunya mobilitza més de 600.000 euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Internacional Un ministre israelià recomana assassinats diaris i «selectius» a Gaza
-
Internacional
Kurdistan, un viatge que comença amb un sol pas
