L'Estat Islàmic ha assassinat almenys 28 cristians etíops a Líbia i ha difós un vídeo a través d'Internet per deixar-ne constància. Un dels terroristes pronuncia un discurs durant les execucions en què assegura que l'ISIS porta a terme una lluita entre "la fe i la blasfèmia" i la "veritat i la falsedat", segons informa "El Clarín".
A la gravació es veu com 12 homes són portats a la platja, estesos a terra i decapitats. Després es mostra l'assassinat 16 homes a trets.
L'Estat Islàmic assassina un grup de cristians etíops a Líbia
L'organització ha difós un vídeo on mostra les execucions
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
19 d’abril de 2015 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (I)
-
Internacional La Flotilla denuncia que Israel ha interceptat un vaixell 250 milles de Gaza
-
Internacional
La lliçó que arriba dels Estats Units
-
Internacional
Trump assegura que els EUA han matat el número dos d'Estat Islàmic
