L'Assemblea General de l'ONU ha demanat aquest dimarts a la nit un alto el foc humanitari immediat a la Franja de Gaza. El president de l'assemblea general de Nacions Unides, Dennis Francis, ha considerat la violència a la zona una "catàstrofe humanitària" i ha subratllat que els civils no haurien de ser sotmesos "mai" al nivell de patiment del qual el món està essent testimoni.
[noticiadiari]2/266393[/noticiadiari]
La resolució s'ha aprovat amb 153 vots a favor, 10 en contra i 23 abstencions. Els Estats Units i Àustria, que havien presentat dues esmenes a la resolució que han estat tombades, han votat en contra, igual que Israel i el Paraguai. El Regne Unit, al seu torn, és un dels països que s'ha abstingut.
[plantillagaza]
L'ONU demana l'alto el foc immediat a Gaza
La resolució s'ha aprovat amb 153 vots a favor, 10 en contra i 23 abstencions i, per primera vegada, els Estats Units no han exercit el dret a veto
- Soldats d'Israel, enfrontant-se a tropes de Hamàs -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2023 a
les 22:23
Et pot interessar
-
Internacional
Dimiteix el director de Contraterrorisme dels EUA per discrepàncies amb la guerra: «L'Iran no representava una amenaça»
-
Internacional
Israel anuncia la mort d'Ali Larijani, cap de seguretat de l'Iran
-
Internacional Trump reclama una «aliança internacional» per reobrir l'estret d'Ormuz
-
Internacional
«Trump no ha mesurat bé l'orgull persa»
-
Internacional
Els EUA bombardegen l’illa clau per al petroli iranià
-
Internacional
Els EUA diuen ara que el nou líder de l'Iran està «desfigurat»
