L'OTAN ha restat credibilitat a l'oferta del líder libi, Moammar al-Gaddafi, que ha proposat negociar un alto al foc, però es nega a abandonar el país. "Necessitem veure accions, no paraules", ha explicat un càrrec de l'OTAN a l'agència de notícies Reuters.
"L'OTAN continuarà amb les seves operacions fins que els atacs contra els civils hagin cessat, fins que totes les forces pro-Gaddafi hagin retornat a la base i fins que hi hagi un accés segur i total per a totes les persones que necessiten ajuda i assistència humanitària", ha manifestat la font.
Aquest dissabte Al-Gaddafi ha dit en un discurs televisat que negociaria un alto al foc amb els aliats però ha reiterat que "no marxaria del seu país".