“Estem en guerra”. Així de contundent ha estat el primer ministre francès, Manuel Valls, aquest dissabte en una entrevista a TF1 en parlar dels atemptats a París. “Respondrem amb el mateix nivell d'aquest atac, guanyarem aquesta guerra”, ha assegurat. En aquest sentit, s’ha compromès a combatre els terroristes a França, però “també a Síria i l’Iraq”. Valls ha admès que “no hi ha risc zero” i que “l’enemic és interior, però també exterior” perquè hi ha grups que “planifiquen els atacs”.
El primer ministre ha afirmat que França “continuarà” amb els seus atacs a Síria, i ha remarcat que calen “mitjans importants” per fer front al conflicte obert.
Manuel Valls: «Estem en guerra»
El primer ministre francès assegura que actuaran per combatre el terrorisme a França, però“també a Síria i l’Iraq
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2015 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Internacional
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Internacional
Moren dos nens de dos i quatre anys a França en plena onada de calor
-
Internacional
Andy Burnham, el poder de les ciutats laboristes contra l'extrema dreta
-
Internacional
La UE acorda endurir les penes per abús de menors
-
Internacional
De la Espriella guanya per la mínima i l'extrema dreta governarà a Colòmbia
-
Internacional
Keir Starmer dimiteix i activa el relleu laborista al Regne Unit
