La cancellera alemanya, Angela Merkel, i el president francès, François Hollande, es reuniran aquest dilluns al vespre a París per parlar sobre la situació a Grècia, segons ha informat l'Elisi en un comunicat.
L'objectiu dels dos líders és "avaluar les conseqüències del referèndum a Grècia". "Aquesta entrevista s'emmarca en la cooperació entre França i Alemanya per contribuir a trobar una solució duradora a Grècia", assegura el comunicat de l'Elisi.
Els col·legis electorals han tancat a Grècia, i totes les enquestes prediuen una ajustada victòria del 'no' en el referèndum, el que donaria un aval polític a la gestió del primer ministre grec Alexis Tsipras.
Merkel i Hollande es trobaran demà a París per parlar sobre Grècia
L'Elisi assegura que els dos líders analitzaran les "conseqüències del referèndum" per "contribuir a una solució duradora"
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 05 de juliol de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Internacional
«Aïllar els intransigents»: Henrique Cymerman i Tomàs Alcoverro desxifren la tragèdia de Gaza
-
Internacional
Netanyahu ordena a l'exèrcit reprendre «immediatament» els atacs contra Gaza
-
Internacional
«L'extrema dreta global no té la batalla guanyada, ni tan sols als Estats Units»
-
Internacional
Detinguts a París dos sospitosos del robatori del Louvre
-
Internacional
Surt a la llum la fugida dels lladres del Museu del Louvre
-
Internacional
«Per escriure sobre Kim Jong-un he rebut moltes amenaces a Corea del Sud»
