La Casa Blanca ha anunciat aquest divendres que el "número dos" d'Estat Islàmic, Fadhil Ahmad al Hayali, va morir el passat 18 d'agost en un atac aeri estatunidenc prop de la ciutat de Mossul, a Iraq.
El portaveu del Consell de Seguretat Nacional de la Casa Blanca, Ned Price, ha detallat que Hayali coordinava el moviment de "grans quantitats d'armes, explosius, vehicles i persones entre Iraq i Síria".
Mor el «número dos» d'Estat Islàmic en un atac dels EUA a l'Iraq
La Casa Blanca ho ha anunciat aquest divendres
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
El govern espanyol preveu que les mesures contra la corrupció «estiguin aprovades o en tràmit» en un any Redacció
-
Publicat el 21 d’agost de 2015 a les 20:10
Et pot interessar
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament
-
Internacional Trump amenaça Rússia amb aranzels del 100% si Putin no accepta un acord amb Ucraïna en 50 dies
-
Internacional Una comissió del Congrés dels EUA assenyala un dels responsables claus de l'intent d'assassinat de Trump
-
Internacional Von der Leyen aposta pel diàleg amb Trump, però alerta que la UE està «preparada per a qualsevol escenari»
-
Internacional «A Israel pot haver divisió sobre Netanyahu, però no sobre Gaza: volen arrasar-la»