L'home de 27 anys sospitós de l'atac efectuat ahir en un tren de Suïssa ha mort a causa de les ferides que ell mateix ha acabat patint en agafar el líquid inflamable que va utilitzar contra els passatgers.
Amb ell ja són dos els morts en aquest assalt, que la policia de moment relaciona amb motius passionals, tot i que no descarta cap hipòtesis. També ha mort una dona de 34 anys i cinc persones més segueixen hospitalitzades, entre les quals hi ha una nena de 6 anys i una jove de 17 que es troben en estat molt greu, segons la policia del cantó suís de Sankt Gallen. Els altres ferits són un home de 50 anys, un noi de 17 i una dona de 43.
Els fets van passar quan el comboi circulava a prop de la frontera amb Liechtenstein, a Salez-Sennwald, segons ha informat la policia. El suposat agressor, de nacionalitat suïssa, va atacar els passatgers amb un ganivet i un líquid inflamable. .
Moren l'agressor i una víctima de l'atac d'aquest dissabte en un tren a Suïssa
Entre els ferits hi ha un nen de sis anys
ARA A PORTADA
-
-
La humanitat a la Lluna: les pel·lícules i sèries que has de veure sobre la gesta espacial (que alguns consideren ficció) Víctor Rodrigo
-
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom Lluís Girona Boffi
-
-
Plataforma per la Llengua porta als jutjats el cas de castellanització del cognom «Garcia» Neus Climent
Publicat el
14 d’agost de 2016 a
les 13:16
Et pot interessar
-
Internacional
Trump assegura que l'Iran ha demanat l'alto al foc: «Ho considerarem quan s'obri l'estret d'Ormuz»
-
Internacional
Trump es planteja «seriosament» abandonar l'OTAN
-
Internacional
El cas «Pelicot suec» arriba als jutjats: acusat de drogar i oferir la seva parella a més de 120 homes
-
Internacional
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible
-
Internacional
Sánchez troba el propòsit (internacional) per esgotar la legislatura
-
Internacional
Després del «no» a Meloni
