Murdoch torna a declarar després d'un intent d'agressió

Publicat el 19 de juliol de 2011 a les 16:02
Murdoch amb Rebekah Brooks Foto: Reuters

Rupert Murdoch torna a estar assegut davant del comitè de Cultura i Mitjans de Comunicació del parlament britànic per declarar sobre l'escàndol de les escoltes telefòniques del News of the World, però ara ho fa amb una sala mig buida i sense jaqueta. Murdoch ha patit un intent d'agressió per part d'un home que l'ha titllat de "bilionari avariciós" just abans d'intentar tirar-li per sobre un 'pastís' d'espuma d'afeitar. Poc després de l'intent d'agressió, Murdoch ha estat preguntat sobre si tenia previst dimitir per l'escàndol. "No", ha dit el magnat de la comunicació que ha indicat que és "la millor persona" per gestionar l'empresa en aquests moments de crisi.

Un dia humiliant

"És el dia més humiliant de la meva vida". Són paraules del magnat de la comunicació Rupert Murdoch, que per primera vegada en els seus 80 anys, s'enfronta a l'escrutini dels polítics del Regne Unit. Murdoch i el seu fill James, responsable de News International -la filial britànica de News Corporation- declaren aquesta tarda davant del comitè de Cultura i Mitjans de Comunicació del parlament de Westminster en una jornada sense precedents.

Murdoch ha assegurat que va tancar el News of the World perquè estava "avergonyit" per l'escàndol de les escoltes però ha negat sentir-se "responsable" de tot l'afer. El pes del testimoni el porta James Murdoch, ja que Rupert Murdoch evita contestar les preguntes.