Dos periodistes catalans que cobreixen els Jocs Olímpics de Río han viscut en directe un tiroteig en una favela, tal com ha explicat el Mundo Deportivo. David Llorens i Joan Justribó estaven esperant l'autobús que els portaria a una de les seus oficials quan han sentit els trets. "Els dos primers pensen que són petards -ha escrit Justribó en una crònica- però el tercer i la cara del que ens deia que ens poséssim a cobert", els ha convençut que passava una cosa més greu.
Els periodistes s'han refugiat en un centre comercial amb Carlos Martín, un col·lega espanyol i cinc periodistes més: una finlandesa, dos russos i dos brasilers que també esperaven el mateix bus. Cap d'ells no ha resultat ferit.
Es tractava d'una operació policial a la favela Jacaré, que està al darrere de l'hotel en què s'allotgen els periodistes, aparentment per aturar un assalt en un tren.
Periodistes catalans viuen en directe un tiroteig a Rio de Janeiro
Els enviats especials del Mundo Deportivo i la Vanguardia s'han refugiat en un edifici | No hi ha hagut cap ferit entre els periodistes
ARA A PORTADA
-
-
El Ministeri de Justícia buscarà solucions amb la Generalitat i la Síndica a les queixes per catalanitzar-se el nom Pau Espí Solé
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
Publicat el
06 d’agost de 2016 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Internacional
Crisi a l’administració Trump: destitueixen el cap de l’Estat Major en plena guerra a l’Iran
-
Internacional
Per què tornem a la Lluna?
-
Internacional
Trump assegura que l'Iran ha demanat l'alto al foc: «Ho considerarem quan s'obri l'estret d'Ormuz»
-
Internacional
Trump es planteja «seriosament» abandonar l'OTAN
-
Internacional
El cas «Pelicot suec» arriba als jutjats: acusat de drogar i oferir la seva parella a més de 120 homes
-
Internacional
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible
