Gairebé 110 milions de ciutadans russos estan cridats aquest diumenge a les urnes a les eleccions parlamentàries, segons ha informat Reuters. Unes eleccions que estan considerades com una prova de la popularitat de Vladimir Putin ja que a les eleccions presidencials de l'any que ve és molt probable que el primer ministre i líder de Rússia Unida intercanviï el càrrec amb el president Dmitri Medvédev. Rússia Unida és el partit favorit per guanyar aquestes eleccions a la Duma, la cambra baixa del Parlament, però es preveu que perdi una gran quantitat d'escons dels 302 que conserva fins ara i no aconsegueixi els dos terços requerits per aprovar lleis.
Les pàgines web de diversos mitjans independents han deixat de funcionar aquest matí i les eleccions se celebren enmig de denúncies per frau electoral. El Partit Comunista i Rússia Justa han denunciat nombroses irregularitats en el procés electoral i han amenaçat de treure els seus partidaris al carrer en cas de frau electoral.
A les dotze del migdia, hora de Moscou, a nou hores del tancament dels col·legis electorals, a la regió de Kaliningrad, la més occidental de Rússia, havia acudit a les urnes l'11,2% del cens electoral.
Prop de 110 milions de russos estan cridats a les urnes
El Partit Comunista denuncia que Rússia Unida manipula els comicis d'aquest diumenge
Ara a portada
Publicat el 04 de desembre de 2011 a les 12:55
Et pot interessar
-
Internacional Qui pagarà el funeral del papa Francesc? El seu testament ho revela
-
Internacional Almenys un mort i tres ferits en un atac amb ganivet en un institut de França
-
Internacional El govern de Putin retira de les biblioteques dues novel·les catalanes
-
Internacional Rússia llança un dels pitjors atacs a Kíiv des de l'inici de la guerra