El president del Comitè Internacional Paralímpic (IPC), Philip Crave, farà una roda de premsa aquest diumenge per anunciar la seva decisió contrària a la participació dels esportistes russos a la competició. Tota la federació russa serà eliminada dels Jocs Paralímpics, segons ha informat en exclusiva The Guardian. Així el Comitè Paralímpic decidirà en un sentit diferent que el Comitè Olímpic, que va deixar la decisió de la prohibició el criteri de cada federació esportiva.
Els tests antidòping de Rússia entre els anys 2012 i 2015 estan compromesos, amb proves de canvi de mostres i "falsos negatius". Sobretot problemàtics són els realitzats durant els Jocs Olímpics d'Hivern de Sochi, a on l'equip rus va guanyar el triple de medalles que el segon país. L'informe Warren, que ha destapat el cas, parla d'un sistema estatal per enganyar els tests antidòping.
Rússia no podrà competir als Jocs Paralímpics de Río 2016
El comitè farà oficial la decisió aquest diumenge, segons està avançant "The Guardian"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
06 d’agost de 2016 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (II)
-
Internacional
Escòcia: l'SNP busca ser-ne més per tornar a votar
-
Internacional
El parlament d'Escòcia reclama al govern britànic un nou referèndum d’independència
-
Internacional
Mor l'autor d'un tiroteig prop de la Casa Blanca després d'un foc creuat amb les forces de seguretat
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
