Una explosió ha destruït una plataforma petroliera al golf de Mèxic. Es tracta d'una instal·lació situada a 130 quilòmetres de Vermilion Bay, a la costa de Louisiana, a l'oest de la plataforma de BP que es va enfonsar el passat mes d'abril provocant una enorme marea negra que encara afecta la zona.
Segons les primeres informacions, tretze treballadors s'haurien llançat a l'aigua i un d'ells estaria ferit. La catàstrofe ha estat visualitzada per un helicòpter comercial que sobrevolava la zona aquest matí. En aquests moments hi ha set helicòpters, dos avions i quatre vaixells desplaçats al lloc del sinistre per esbrinar si s'ha produït una segona fuga de petroli.
La plataforma, que està cremant, pertany a Mariner Energy, una empresa que encara no havia posat el jaciment en fase d'extracció.
Més informació a Ecodiari
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2010 a les 16:19
Et pot interessar
-
Internacional
Un president per a Portugal: «saudade» i rancúnia
-
Internacional
Trump revela una conversa amb Macron: «No entenc què estàs fent amb Groenlàndia»
-
Internacional
Brussel·les farà «tot el necessari» per protegir la UE davant les noves amenaces de Trump
-
Internacional
Trump justifica el gir militarista dels EUA per la pèrdua del Nobel: «Ja no em sento obligat a pensar en la pau»
-
Internacional
«Groenlàndia canviarà profundament la Unió Europea»
-
Internacional
Europa respon a Trump: els aranzels per Groenlàndia creen una «espiral perillosa»
