Un avió Boeing 737 de la companyia Cubana de Aviación amb 104 viatgers i nou membres de la tripulació a bord s'ha estavellat aquest divendres just després d'enlairar-se a l'Aeroport internacional José Martí de l'Habana, segons han informat mitjans locals.
Només tres dels passatgers haurien pogut sobreviure i han estat traslladats a l'hospital en estat és crític. D'altra banda, els nou membres de la tripulació són estrangers, tot i que se'n desconeix la nacionalitat.
L'aparell sinistrat tenia previst cobrir el trajecte entre L'Habana i la ciutat d'Holguín, a uns 700 quilòmetres al sud-est de la capital cubana. El president del país, Miguel Mario Díaz-Canel Bermúdez, s'ha desplaçat fins al lloc de l'accident.
S'estavella un avió amb 113 persones a bord després d'enlairar-se de l'aeroport internacional de l'Habana
Internacional
La televisió pública parla de 3 supervivents | Nou de les víctimes són membres de la tripulació i de nacionalitat estrangera
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
18 de maig de 2018 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Internacional
L'11-S: el Pearl Harbour 2.0 que va canviar les regles del joc
-
Internacional
Trump suborna l’electorat: promet 5.000 dòlars a cada nord-americà si guanya les eleccions de mig mandat
-
Internacional
Les teories de la conspiració sobre l'11-S: de la demolició de les Torres al míssil del Pentàgon
-
Internacional
Europa, alerta!
-
Internacional
Un avió d'Amazon se surt de la pista durant l'aterratge i deixa almenys cinc morts a Miami
-
Internacional
L’extrema dreta, a les portes de tocar poder a Alemanya per primer cop des de Hitler
