Les sospites comencen a concretar-se i la policia investiga una desena de casos de possible alteració de la votació del referèndum sobre la independència d'Escòcia. Segons que informa la BBC, s'està buscant informació sobre "possibles casos de suplantació" a diversos col·legis electorals de la ciutat de Glasgow, la demarcació més poblada d'Escòcia i un dels llocs més favorables a l'opció independentista.
L'ajuntament de la ciutat està col·laborant amb la policia i un grup de funcionaris està tractant de localitzar els casos de possible manipulació. Un fet que, segons Colin Edgar, portaveu municipal, "no retardarà el recompte".
Aquests dies també s'ha difós un vídeo amb suposades manipulacions en la votació i el recompte del referèndum escocès. Unes informacions que insisteixen en què aquestes irregularitats han estat orquestrades per afavorir la victòria del no.
S'investiguen diversos casos de frau en el referèndum d'Escòcia, segons la BBC
La policia escocesa treballa sobre almenys deu casos de suplantació dels electors a la demarcació de Glasgow
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2014 a les 18:49
Et pot interessar
-
Internacional
Els Estats Units estudia demanar l'historial de les xarxes socials dels últims cinc anys als turistes
-
Internacional
Almenys tres ferits en l'incendi ja controlat d'un edifici al centre de Nova York
-
Internacional
I ara què, capità Renault?
-
Internacional
Torna la mili a Europa: com es prepara cada país per una guerra amb Rússia
-
Internacional
Europa avala reubicar més de 20.000 migrants entre els estats membres
-
Internacional
S'inunda una de les sales d'antiguitats del Louvre pel trencament d'unes canonades
