La coalició de partits d'esquerra grega Syriza manté un avantatge de 3,5 punts percentuals sobre els conservadors de Nova Democràcia, que lidera el primer ministre Antonis Samaras, amb vista a les eleccions anticipades que tindran lloc el pròxim 25 de gener a Grècia.
Segons un sondeig d'opinió de l'enquestadora Alco, Syriza obtindria un 32,4% dels vots respecte del 28,9% que aconseguiria Nova Democràcia, un resultat que vindria a confirmar un sondeig previ de l'empresa que mostrava un avantatge de 3,4 punts percentuals per a la formació d'Alexis Tsipras.
Aquestes dades arriben just el dia en què el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, s'ha reunit amb Samaras per donar suport al seu partit i fer arribar un missatge conjunt en favor de la continuació a la Unió Europea i l'acompliment dels compromisos adquirits, com el del pagament del deute.
Syriza no afluixa i manté l'avantatge sobre Nova Democràcia
Un sondeig apunta que la coalició de partits d'esquerra guanyaria les eleccions a Grècia i superaria per 3,5 punts la formació de Samaras
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 14 de gener de 2015 a les 19:01
Et pot interessar
-
Internacional Més de 150.000 persones han visitat la capella ardent del Papa des de dimecres
-
Internacional Qui pagarà el funeral del papa Francesc? El seu testament ho revela
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv
-
Internacional Almenys un mort i tres ferits en un atac amb ganivet en un institut de França