Una dona ha obert foc en un hospital de la localitat de Lörrach, al sud d'Alemanya, provocant la mort a un mínim de 4 persones, i ferint-ne diverses més.
Segons apunta la premsa alemanya, la dona hauria estat abatuda d'un tret per la policia després que disparés contra els oficials. De fet, hi ha com a mínim un agent ferit, que ha rebut un tret de bala a un genoll.
La situació és encara molt confusa, i no hi ha dades oficials del nombre de ferits ni de si pot haver-hi més víctimes mortals. La policia, però, ha assegurat que té la zona sota control. L'hospital Elisabeth és en una localitat prop de la frontera alemanya amb França i Suïssa. Es desconeix la raó per la qual la dona hauria obert foc.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2010 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Internacional
Crisi a l’administració Trump: destitueixen el cap de l’Estat Major en plena guerra a l’Iran
-
Internacional
Per què tornem a la Lluna?
-
Internacional
Trump assegura que l'Iran ha demanat l'alto al foc: «Ho considerarem quan s'obri l'estret d'Ormuz»
-
Internacional
Trump es planteja «seriosament» abandonar l'OTAN
-
Internacional
El cas «Pelicot suec» arriba als jutjats: acusat de drogar i oferir la seva parella a més de 120 homes
-
Internacional
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible
