Set persones han resultat ferides per un home armat amb una destral a l'estació de tren de Düsseldorf, a Alemanya, aquest dijous a la nit. Els ferits es troben fora de perill, segons els mitjans locals.
La policia ha detingut un home de 36 anys que pateix trastorns mentals, com a sospitós de l'atac. En un primer moment, les autoritats van pensar que es podria tractar d'un atac terrorista, en el que hi haurien pogut estar involucrades més persones. Aquesta opció ja està descartada.
L'home ha futig de l'estació i la policia l'ha detingut més tard en una zona propera. A hores d'ara, es troba ingressat en un centre hospitalari.
Segons informen els mitjans locals la policia ha acordonat la zona i ha ordenat aturar els trens. La policia antiterrorista ha actuat amb celeritat i un helicòpter ha sobrevolat la zona.
Des de l'atemptat a un mercat nadalenc a Berlín, el desembre passat, el tema de la seguretat i alhora la política migratòria s'han convertit en un dels centrals en una Alemanya que viu un any electoral decisiu. Düsseldorf, on s'ha produït l'atac d'avui, és la capital de l'estat de Renània del Nord-Westfàlia, el més poblat d'Alemanya i que celebra eleccions el 14 de maig, un assaig de les eleccions federals de la tardor.
Un home amb problemes mentals fereix set persones amb una destral a Düsseldorf
Els fets han passat a l'estació de trens de la ciutat | Les autoritats descarten un atac terrorista
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2017 a les 21:22
Et pot interessar
-
Internacional Donald Trump pateix una insuficiència venosa crònica
-
Internacional Trump fa canviar la fórmula de la Coca-Cola
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament
-
Internacional Trump amenaça Rússia amb aranzels del 100% si Putin no accepta un acord amb Ucraïna en 50 dies
-
Internacional Una comissió del Congrés dels EUA assenyala un dels responsables claus de l'intent d'assassinat de Trump