Un home ha resultat ferit greu després d'intentar atropellar els militars que protegien la gran mesquita de Valença, al departament occità de Droma, al sud-est de l'estat francès. El conductor, que ha pretès atropellar el destacament de quatre soldats en dues ocasions, ha acabat sent disparat en el segon assalt, segons informa Le Monde.
Cap a les tres de la tarda un home a dirigit de manera deliberada el seu Peuget 307 cap al destacament militar que formen part de la denominada operació Sentinella. L'atacant ha resultat ferit a un braç i també una cama mentre que un transeünt ha acabat hospitalitzat a causa d'una bala perduda. Finalment, un dels quatre militars ha resultat ferit lleu per l'intent d'atropellament al genoll i a la tíbia.
L'alcalde de Valença ha declarat que l'atacant està hospitalitzat i que "resta avaluar-ne tant el seu estat psiquiàtric així com les motivacions exactes" de l'acció.
Un home atropella els militars que protegien una mesquita a Valença, al sud de França
L'atacant ha resultat ferit greu per arma de foc després de fer cas omís als soldats
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de gener de 2016 a les 17:55
Et pot interessar
-
Internacional Rússia posposa fins divendres les converses amb Ucraïna per intentar aturar la guerra
-
Internacional Detingut el cofundador d'una famosa marca de gelats per protestar per Gaza als Estats Units
-
Internacional El Papa rep la cúpula de l'Opus Dei
-
Internacional Revés de la justícia europea a Von der Leyen per ocultar missatges amb el cap de Pfizer
-
Internacional Un terratrèmol de magnitud 6 al Mediterrani activa l'alerta per tsunami a Grècia
-
Internacional Així es prepara l’Opus per gestionar un altre Papa reformista