Un home ha resultat ferit greu després d'intentar atropellar els militars que protegien la gran mesquita de Valença, al departament occità de Droma, al sud-est de l'estat francès. El conductor, que ha pretès atropellar el destacament de quatre soldats en dues ocasions, ha acabat sent disparat en el segon assalt, segons informa Le Monde.
Cap a les tres de la tarda un home a dirigit de manera deliberada el seu Peuget 307 cap al destacament militar que formen part de la denominada operació Sentinella. L'atacant ha resultat ferit a un braç i també una cama mentre que un transeünt ha acabat hospitalitzat a causa d'una bala perduda. Finalment, un dels quatre militars ha resultat ferit lleu per l'intent d'atropellament al genoll i a la tíbia.
L'alcalde de Valença ha declarat que l'atacant està hospitalitzat i que "resta avaluar-ne tant el seu estat psiquiàtric així com les motivacions exactes" de l'acció.
Un home atropella els militars que protegien una mesquita a Valença, al sud de França
L'atacant ha resultat ferit greu per arma de foc després de fer cas omís als soldats
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
01 de gener de 2016 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Internacional
Trump publica i esborra un vídeo on apareix Barack i Michelle Obama com si fossin micos
-
Internacional
Els EUA abaten un dron iranià al mar d'Aràbia
-
Internacional
Per què Epstein pot ser la fi de Trump?
-
Internacional
Roma farà pagar als turistes per visitar la Fontana di Trevi
-
Internacional
Van els Estats Units cap a una guerra civil?
-
Internacional
Segona tongada de publicació dels «papers d'Epstein»: Aznar i Elon Musk, entre els nous noms
