Un home de 27 anys ha ferit sis persones en un tren a Suïssa. Els fets han passat quan el comboi passava a prop de la frontera amb Liechtenstein, a Salez-Sennwald, segons ha informat la policia. El suposat agressor, de nacionalitat suïssa, ha atacat els passatgers amb un ganivet i un líquid inflamable.
L'assaltant també ha resultat ferit, informa en un comunicat la policia de la regió de Sankt Gallen, al nord-est del país. Els fets han passat aquest migdia pels volts de 2/4 de 3. Els altres ferits són un home de 50 anys, dos joves de 17, dues dones de 34 i 43 anys respectivament i un nen de sis. No es tem per les seves vides, però l'estat d'algun d'ells és considerat "greu".
Encara es desconeixen els motius de l'incident, però fonts policials citades pel diari Die Welt es decanten més per "un crim passional" que per un "atemptat". La investigació encara no està completada i per tant totes les hipòtesis són possibles.
Un home fereix sis persones amb un ganivet i líquid inflamable a Suïssa
Entre els ferits hi ha un nen de sis anys
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2016 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Internacional
El nou líder de l'Iran avisa que continuarà bloquejant l'estret d'Ormuz i promet venjança
-
Internacional
Trump alimenta el final de la guerra amb l’Iran malgrat els bombardejos reiterats d’Israel
-
Internacional
Trump, el jardiner infidel
-
Internacional
Trump torna a amenaçar Espanya de trencar relacions comercials: «No està cooperant»
-
Internacional
L'Iran descarta jugar el Mundial de futbol
-
Internacional
Alliberar 400 milions de barrils de petroli, la mesura per intentar evitar una nova crisi global
