Un mínim de dues persones han mort per una allau que ha sorprès aquest dimecres un grup d'estudiants d'institut als Alps francesos, segons els primers balanços oferts per les autoritats, que han confirmat també tres ferits de gravetat i cinc desapareguts.
Gairebé deu persones han estat sorpreses per l'allau, que ha afectat un grup de l'institut Saint-Exupery de Lió. L'incident ha tingut lloc a una pista tancada del massís de Deux-Alps, a Isère, ha explicat l'alcalde de Vénosc, Pierre Balme, a 'Le Dapuhiné Liberé.
Aquest diari ha confirmat la mort d'un mínim de dos menors, mentre que dos més han estat localitzats pels equips d'alta muntanya amb parada cardiorespiratòria. El professor que acompanyava el grup es troba ferit greu.
Un mínim de dos morts en una allau als Alps francesos
Internacional
Hi ha cinc desapareguts | El grup era de deu joves i un professor provinents de la ciutat de Lió
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
13 de gener de 2016 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Internacional
Maduro reapareix en noves imatges des de la presó als EUA: «Estem ferms»
-
Internacional
De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any
-
Internacional
Rescaten una nena de 6 anys després de passar 60 hores sota els enderrocs al Nepal
-
Internacional
Almenys set morts en l'enfonsament d'un ferri amb 267 persones a bord a Xipre
-
Internacional
Islàndia rebutja en referèndum avançar cap a l'adhesió a la Unió Europea
-
Internacional
Entre Alberta i el Quebec
