Reza Gül s'ha convertit en una heroïna després que aquest dilluns agafés una arma i matés, amb el suport posterior d'altres familiars, fins a 25 milicians a la província de Fará, a l'oest d'Afganistan. Els terroristes havien acabat amb la vida d'un dels seus fills, que exercia de policia en un lloc de control prop de casa seva.
Segons ha relatat la dona a la cadena de televisió local afganesa Tolo News, els trets de l'atac que els talibans estaven duent a terme contra el lloc de control, la van despertar. Després de trobar-lo mort va sentir que no li quedava una altra opció que agafar ella mateixa una arma i disparar contra els qui ho havien fet.
El tiroteig, al qual va participar-hi també el marit i els seus dos altres fills, va durar diverses hores i es va saldar amb 25 insurgents morts i diversos ferits. El cap de la policia de Fará, el general Abdul Razaq Yaqubi, ha agrait la gesta d'aquesta família i ha subratllat que "serà recordada durant molt temps per la policia i els residents de la província de Fará".
Una mare afganesa venja la mort del seu fill matant 25 talibans
La dona va decidir actuar contra els terroristes amb l'ajuda del seu marit i els seus altres dos fills
ARA A PORTADA
-
«No a la desqualificació permanent de l'adversari»: el Papa condemna la polarització al Congrés Pep Martí i Vallverdú
-
«Discriminar per origen nacional vulnera la dignitat dels éssers humans»: el discurs del Papa, en 10 frases Pep Martí i Vallverdú
-
El Papa demana als bisbes espanyols respondre als abusos a l'Església amb «justícia i reparació» Gerard Mira
-
Dos partits i dos expresidents: les grans absències al Congrés per la visita del Papa Lluís Girona Boffi
-
ERC carrega contra Omella pel català en la visita del Papa: «No ha estat a l'altura» Lluís Girona Boffi
Publicat el
27 de novembre de 2014 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Internacional
L'Iran llança un atac amb míssils contra Israel després dels bombardejos sobre Beirut
-
Internacional
L’herència d’Emmanuel Macron
-
Internacional
Israel i el Líban firmen un alto el foc després de l'ultimàtum de Trump a Netanyahu
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (II)
-
Internacional
Escòcia: l'SNP busca ser-ne més per tornar a votar
-
Internacional
El parlament d'Escòcia reclama al govern britànic un nou referèndum d’independència
