
La campanya de Nadal és un moment clau per al sector del comerç. En els últims anys el consum s'ha reduït, però els comerços de Terrassa es mostren optimistes i confien en assolir els nivells de vendes l'any passat. Per aconseguir-ho, però, no es poden quedar de braços creuats. Conscients d'això, l'Ajuntament, les associacions de comerciants i algunes entitats ciutadanes han sumat esforços per fomentar el comerç de la ciutat durant la temporada nadalenca.
“Tot el que vols per Nadal” és el lema de la campanya que han engegat el consistori i les associacions per promocionar el comerç terrassenc i reforçar les activitats que organitzen els comerciants a través d'accions de difusió. Una d'aquestes accions és la publicació d'una revista de 16 pàgines que recull les activitats que es fan a la ciutat amb motiu de les festes. Se'n repartiran 20.000 exemplars en els eixos comercials, els mercats municipals i el Mercadal. També es faran anuncis, es repartiran 10.000 calendaris, es potenciarà la presència de la campanya a internet i les xarxes socials i es col·locaran banderoles en diversos punts del centre anunciant el canvi d'emplaçament de la Fira d'Hivern, que enguany se celebra a la plaça Nova. A més, aquest any el Mercadal torna a organitzar activitats i espectacles familiars i se sortejaran 250 carrets de compra entre els clients.
“Volem reforçar el sentiment de pertinença a Terrassa”, ha dit el regidor d'Imatge i Comunicació, Jordi Ballart, durant la presentació de la campanya, que ha tingut lloc aquest matí. “Aquest Nadal té una importància econòmica determinant, i volem promocionar el comerç local”, ha afegit. El consistori ha invertit 12.000 euros en aquesta campanya, “un pressupost similar al d'anys anteriors”, segons Ballart.
Activitats solidàries
El principal objectiu de la campanya és donar a conèixer les activitats que es faran a tota la ciutat durant l'època de Nadal. “Podem trobar activitats a totes les zones de la ciutat”, ha explicat el regidor de Comerç, Consum i Turisme, Xavier Martín. Algunes són iniciativa de l'Ajuntament, altres de les associacions de comerciants i altres de tots alhora. De l'ampli ventall d'opcions, Martín ha volgut destacar les que tenen caràcter solidari. Així, per exemple, ha destacat la col·laboració del Banc de Sang i Teixits amb Comerç Terrassa Centre fruit de la qual s'obsequiarà amb un val de 5 euros de descompte a cada donant. O la campanya que ha iniciat Comerç Ca n'Anglada, que distribuirà 3.000 bosses de roba reutilitzables entre els establiments participants que les vendran per un import de 1,5 euros. Els diners recaptats es donaran a Prodis. O la iniciativa de l'Eix Comercial Sant Pere, Fupar i Armengol Torra, que organitzen una passejada amb un carruatge per a grups tirat per cavalls la recaptació de la qual es destinarà a la Marató de TV3.
“Tot el que vols per Nadal” és el lema de la campanya que han engegat el consistori i les associacions per promocionar el comerç terrassenc i reforçar les activitats que organitzen els comerciants a través d'accions de difusió. Una d'aquestes accions és la publicació d'una revista de 16 pàgines que recull les activitats que es fan a la ciutat amb motiu de les festes. Se'n repartiran 20.000 exemplars en els eixos comercials, els mercats municipals i el Mercadal. També es faran anuncis, es repartiran 10.000 calendaris, es potenciarà la presència de la campanya a internet i les xarxes socials i es col·locaran banderoles en diversos punts del centre anunciant el canvi d'emplaçament de la Fira d'Hivern, que enguany se celebra a la plaça Nova. A més, aquest any el Mercadal torna a organitzar activitats i espectacles familiars i se sortejaran 250 carrets de compra entre els clients.
“Volem reforçar el sentiment de pertinença a Terrassa”, ha dit el regidor d'Imatge i Comunicació, Jordi Ballart, durant la presentació de la campanya, que ha tingut lloc aquest matí. “Aquest Nadal té una importància econòmica determinant, i volem promocionar el comerç local”, ha afegit. El consistori ha invertit 12.000 euros en aquesta campanya, “un pressupost similar al d'anys anteriors”, segons Ballart.
Activitats solidàries
El principal objectiu de la campanya és donar a conèixer les activitats que es faran a tota la ciutat durant l'època de Nadal. “Podem trobar activitats a totes les zones de la ciutat”, ha explicat el regidor de Comerç, Consum i Turisme, Xavier Martín. Algunes són iniciativa de l'Ajuntament, altres de les associacions de comerciants i altres de tots alhora. De l'ampli ventall d'opcions, Martín ha volgut destacar les que tenen caràcter solidari. Així, per exemple, ha destacat la col·laboració del Banc de Sang i Teixits amb Comerç Terrassa Centre fruit de la qual s'obsequiarà amb un val de 5 euros de descompte a cada donant. O la campanya que ha iniciat Comerç Ca n'Anglada, que distribuirà 3.000 bosses de roba reutilitzables entre els establiments participants que les vendran per un import de 1,5 euros. Els diners recaptats es donaran a Prodis. O la iniciativa de l'Eix Comercial Sant Pere, Fupar i Armengol Torra, que organitzen una passejada amb un carruatge per a grups tirat per cavalls la recaptació de la qual es destinarà a la Marató de TV3.