De la centralitat a l'aire mediterrani

Proposta per canviar la marca turística del Vallès Occidental: de "Catalunya central" a "Costa Barcelona"

Publicat el 16 d’abril de 2012 a les 09:29

La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa acollirà aquest dimarts a la una del migdia la presentació de la proposta per incloure el Vallès Occidental dins la marca turística "Costa Barcelona", una opció que pretén potenciar el territori i les empreses.

La sessió anirà a càrrec de Francesc Vila, Gerent de Serveis de Turisme de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació de la Diputació de Barcelona i de Xavier Font, Cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació. Per part de la Cambra de Terrassa, hi assistiran Antonio Sánchez, president de la Comissió de Comerç i Turisme de l'entitat, i Francisco Jiménez, vicepresident de la mateixa Comissió.

A més, comptarà amb la representació de diversos ajuntaments de la demarcació, entre els quals hi haurà l'alcaldessa de Castellbisbal, Conxi Llurba; Manel Pérez, Tinent d'Alcalde de Serveis a les Persones, Cohesió i Benestar Social; i Juan Antonio Gallardo, regidor de Turisme de l'Ajuntament de Terrassa, entre altres.

L'objectiu de la sessió és presentar els avantatges que aporta el fet que la comarca passi de la seva denominació turística actual, "Catalunya Central", a la nova marca, que representarà una millora per a l'impuls turístic i la promoció exterior.