El 14N circularan el 35% dels trens de Rodalies en hora punta

Publicat el 07 de novembre de 2012 a les 21:36
Un comboi arribant a l'estació de Torelló. Foto: Adrià Costa

El Ministeri de Foment i CCOO i UGT han acordat aquest dimecres els serveis mínims de la vaga general del 14 de novembre. Després d'una reunió de quatre hores a Foment, les parts han anunciat que circularan com a serveis mínims el 35% dels trens de Rodalies en hora punta i el 30% la resta del temps, el 20% dels TGV, el 12% dels vols dins de la Península, el 20% dels que tenen Europa com a destinació i el 40% dels intercontinentals.

Els transports per carretera tindran uns serveis mínims del 25%, mentre que els transports marítims tindran serveis mínims d'entre el 50 i el 100%. Segons els sindicats, l'acord respecta el pacte assolit per la Generalitat i els sindicats a l'última vaga general.

És un acord semblant al que es va assolir en motiu de les anteriors vagues generals del 29-S del 2010 i el 29-M del 2012.