
Un dels cursos que s'ha dut a terme a Cecot Formació Foto: Cecot Formació
265 persones s'han format durant el primer semestre d'aquest any a les instal·lacions de Cecot Formació. En total s'han realitzat 17 cursos els dissabtes al matí en les àrees de recursos humans, idiomes, comptabilitat, màrqueting, i especialment, en tecnologies informàtiques.
Per a la directora de Cecot Formació, Eulàlia Martínez, "tots els centres que programem formació contínua per als treballadors/es hem de fer front a reptes de diversa índole. Per una banda, ens hem d'avançar a les seves necessitats formatives i, per una altra, hem d'oferir una formació amb flexibilitat horària que es pugui adaptar a les necessitats i responsabilitats de les diferents persones". Martínez també recalca que "la programació de formació en dissabte dóna resposta a una demanda que els alumnes ens feien a les enquestes que els passem en finalitzar un curs i, en destaca l'elevat índex d'assistència en comparació amb la formació que fem entre setmana".
Xavi Miserachs, un dels alumnes que ha aprofitat el dissabte al matí per aprendre la llengua anglesa, destaca com a aspecte favorable que "puc seguir aquesta formació sense que interfereixi en el meu dia a dia laboral" mentre que Jessica García, que ha cursat el nivell mitjà d'Actic, comenta que "aquest horari és compatible amb el meu horari laboral i, a més, és més còmode a l'hora d'aprendre i véns a fer la formació d'una manera més relaxada".
La directora de Cecot Formació conclou confirmant que "el curs que ve es tornarà a programar formació el dissabte al matí, i al mateix temps, continuarem buscant fórmules, idees i noves opcions per poder fer assequible la formació contínua al màxim nombre de persones".