Aquest dilluns han començat a treballar al Consell Comarcal del Vallès Occidental setze persones contractades a través dels Plans d’Ocupació.
Es tracta de majors de 45 anys i que estaven inscrites com a demandants d’ocupació i que no cobraven cap prestació. Durant sis mesos realitzaran diferents tasques al Consell Comarcal i a diferents municipis petits de la comarca, que d’aquesta manera, poden accedir als Plans d’Ocupació.
Les setze persones tenen un contracte temporal de sis mesos que inclou una acció formativa corresponent a un mòdul de Certificat de Professionalitat. Rebran 120 hores de formació sobre diferents aspectes de l’administració pública.
Els participants formen part de tres projectes del Consell: Suport en l’àmbit administratiu i documental dels ens locals, Suport a la comunicació i dinamització de la xarxes socials i Suport a la millora de la gestió d’iniciatives de dinamització local.
Un total de 9 ajuntaments es beneficiaran d’aquests Plans d’Ocupació contractats pel Consell Comarcal: Castellbisbal, Rellinars, Polinyà, Sant Llorenç Savall, Vacarisses, Ullastrell, Sentmenat, Matadepera i Viladecavalls. Allà treballaran directament 13 persones, mentre que les altres tres ho faran al Consell Comarcal.
El conseller delegat d’Ocupació, Ramon Capolat i el vicepresident de l’àrea de Promoció Econòmica i Ocupació, Joan Carles Paredes, han rebut aquest matí les setze persones que s’han incorporat al Consell. El conseller delegat Ramon Capolat ha destacat que “els Plans d’Ocupació són uns dels instruments que tenim per donar una oportunitat d’entrada al mercat de treball a moltes persones”.
També ha destacat que “a més, els plans d’ocupació afegeixen un plus de coneixement, són una oportunitat per conèixer l’administració pública per dins i una oportunitat per incorporar tota la feina feta al currículum personal i laboral”. Els objectius dels Plans d’Ocupació són: aportar una experiència laboral recent a persones aturades, la millora de la seva formació professional, l’orientació laboral i el suport a la recerca activa i obrir noves possibilitats d’accés a nous llocs de treball a l’àmbit local o comarcal.
Setze persones s'incorporen al Consell Comarcal a través de Plans d'Ocupació
Es tracta de majors de 45 anys i que estaven inscrites com a demandants de feina i que no cobraven cap prestació
Ara a portada
Publicat el 17 de novembre de 2015 a les 06:34
Et pot interessar
-
Economia Cecot se suma al clam empresarial per reformar el sistema de finançament
-
Economia Cecot va tancar el 2023 amb 11.400 formacions
-
Economia La sequera i les incerteses geopolítiques, les principals preocupacions de la Cecot
-
Economia La Cambra de Terrassa reclama accelerar els tràmits per projectar la B-40