L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, el president júnior de l’associació de comerciants TerrassaCentre, Joan Paloma; i la presidenta sènior de l’entitat, Maria Costa, han presentat avui el certamen Terrassa Denim Shop-Art, una iniciativa de dinamització comercial sense precedents que es desenvoluparà durant quatre dies del proper mes d’octubre al voltant del teixit denim, amb el qual es fabriquen els pantalons texans.
A la roda de premsa hi ha intervingut també l’arquitecte Pau Duran, qui ha concebut la distribució d’espai i les arquitectures efímeres que s’utilitzaran durant el certamen, i el director de Neptuno Films, Josep Viciana. Aquesta empresa audiovisual terrassenca està produint la sèrie d’animació “Tex”, el protagonista de la qual serà la mascota del Denim Shop Art.
El tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Innovació, Amadeu Aguado, també hi assistirà.
Terrasa serà la capital dels pantalons texans
Una iniciativa de dinamització comercial es desenvoluparà durant quatre dies del proper mes d’octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2014 a les 05:43
Et pot interessar
-
Economia Cecot se suma al clam empresarial per reformar el sistema de finançament
-
Economia Cecot va tancar el 2023 amb 11.400 formacions
-
Economia La sequera i les incerteses geopolítiques, les principals preocupacions de la Cecot
-
Economia La Cambra de Terrassa reclama accelerar els tràmits per projectar la B-40
-
Economia Mig milió d'euros per desplegar el Pla Director de Polígons de Terrassa
-
Economia La Teva Cambra de Ramon Talamàs arrasa a les eleccions de la Cambra de Comerç de Terrassa