Toxo esperant el seu torn de paraula Foto: Joan Manel OllerEl secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, ha reconegut avui a Terrassa que des d'algunes institucions espanyoles i des d'alguns mitjans de comunicació s'ha començat una campanya per posar pals a les rodes a la vaga del dia 29 de març. El dirigent sindical ha explicat que es busca agitar la població, deixar anar que participar a la vaga pot portar a perdre la feina o a no trobar-la. També ha dit que hi ha diaris que han tret ja el tema de la violència en les manifestacions, "n'han començat a escriure", i s'ha preguntat quan hi ha haut problemes en les concentracions.
El secretari general de CCOO ha reblat que els 120.000 aturats nous del mes de febrer cap atribuir-los a les reformes laborals del govern del PP.
Toxo ha participat en una assemblea de delegats convocada en el marc de les mobilitzacions contra la reforma laboral aprovada pel govern del Partit Popular. En l'acte també hi han intervingut el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i el de CCOO del Vallès Occidental, Antonio Díaz.
L’assemblea s'ha celebrat a la seu de l’Església Evangèlica Unida de Terrassa, plena de gom a gom.
