Ballart rep el nou president d'honor d'Hockey per Terrassa

Francesc Salvatella és expresident del Club Egara

Publicat el 08 de gener de 2016 a les 05:08

Ballart rep el nou president d'honor d'Hockey per Terrassa Foto: A.T.


L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha rebut a l’Ajuntament el nou president d’honor de l’entitat Hockey per Terrassa, Francesc Salvatella, expresident del Club Egara.

Hockey per Terrassa és l’entitat que aplega els tres clubs d’hoquei de la ciutat amb equips en Divisió d’Honor (Atlètic, Club Egara i CD Terrassa), amb l’objectiu comú de potenciar i millorar l’hoquei terrassenc, apropar-lo als infants de la ciutat i aconseguir la col·laboració d’institucions locals i del món empresarial.

A la trobada, que ha tingut lloc a la seu d’Alcaldia, han participat també el regidor d’Esports, Dani Nart, el president de l’Àtlètic Terrassa Hockey Club, Josep Maria Biosca; el president del Club Egara, Pere Marcet; i el president del CD Terrassa Hockey, Marià Lara. Durant la reunió, l’entitat ha presentat a l’alcalde els seus projectes i activitats pels propers mesos.