La temporada 2016-2017 el primer equip del Club de Bàsquet Sant Pere de Terrassa seguirà portant el nom de l'empresa Solmania i lluirà el logotip a la seva samarreta. Aquest acord ha estat formalitzat pel president de l'entitat, Marc de la Torre i el gerent de Solmania, Cesc Cernuda.
La vinculació entre la família Cernuda i el Club de Bàsquet Terrassa ja té una trajectòria de més de 25 anys de relació que ha permès i encara suposa la màxima aportació econòmica per a la promoció i subsistència del primer equip de l'entitat.
El Club de Bàsquet Sant Pere i Solmania renoven l'acord de patrocini
Esports
El primer equip seguirà portant el nom i logotip de l'empresa a la samarreta
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
27 de setembre de 2016 a
les 11:43
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
