El Club Joventut Badalona i el Sant Pere de Terrassa han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de promoure la pràctica del bàsquet entre els més joves i aconseguir ampliar la massa social de les dues entitats.
És el segon conveni que l’entitat verd-i-negra signa amb un club de Catalunya, després d’arribar a un acord amb el Creu Alta Sabadell fa un mes.
Amb aquesta nova vinculació, els entrenadors del Sant Pere de Terrassa tindran l’oportunitat d’assistir als entrenaments del planter i del primer equip de la Penya per tal de conèixer en primera persona el mètode de treball del club verd-i-negre.
A més a més, la Penya i el Sant Pere es comprometen a promocionar la pràctica del bàsquet a Terrassa, i l’entitat vallesana farà difusió de les iniciatives del Joventut i, eventualment, dels seus patrocinadors.
El conseller de l’àrea social, Jordi Mach, i el director esportiu, Jordi Martí, van tancar el pacte amb Jordi Vilet, Josep Colomé i Isidro Vázquez, representants del Sant Pere de Terrassa.
El Joventut i el Sant Pere de Terrassa han signat un acord de col·laboració
Esports
És el segon conveni que es signa amb un club de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juny de 2016 a
les 06:05
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
