El Terrassa juga aquest diumenge, a les 12 del migdia, un partit decisiu al camp del Masnou. Els egarencs, que són cinquens a un punt de la zona de promoció d'ascens, tenen l'obligació de guanyar contra un equip que ja està matemàticament descendit.
Miquel Olmo s'havia fixat per als dos anteriors partits i els dos propers el repte de sumar els dotze punts. Després d'haver-ne sumat només dos de dis, el Terrassa té per davant el nou repte de sumar dotze de dotze en les últimes quatre jornades del campionat.
L'entrenador comptarà en principi amb Carlos, que dimecres va lesionar-se i va jugar coix els últims quinze minuts. Romero, David López i Pep Arau, en canvi, són baixes segures per lesió.
La decadència del Terrassa FC en la segona volta ha acabat amb l'equip fora de les posicions de promoció i ara el quart lloc és l'únic que sembla el conjunt vermell podria recuperar. El tercer classificat, la Pobla de Mafumet, té quatre punts més que el Terrassa; el segon, l'Espanyol, sis punts més, i el líder, el Prat, en té catorze més i per tant és una posició impossible de conquerir malgrat que durant bona part de la lliga el Terrassa la va ocupar.
El Terrassa FC no pot fallar
El Terrassa ha de guanyar al camp del Masnou per mantenir les esperances
Ara a portada
Publicat el 21 d’abril de 2012 a les 13:31