El CN Terrassa va organitzar aquest dissabte les tradicionals XII Hores de Pilota a Mà – 16è Memorial Joan Costa, que van arrencar a les 9 del matí i van durar fins a les 10 de la nit.
La jornada, que va comptar amb una magnífica afluència de públic, va aplegar representants dels millors clubs de Catalunya d’aquest esport. A banda del CN Terrassa, el CN Barcelona, la Casa de Los Navarros de Barcelona, el Club Atano de Barcelona, el Santa Coloma, el CN Igualada i el Club Venecia de Saragossa van aportar jugadors a una competició que servir, un any més, per homenatjar la figura de Joan Costa.
La jornada va constar de dotze partits de categoria absoluta, de cinc enfrontaments d’exhibició de l’escola de pilota i de dos partits femenins, que van servir per mostrar la vitalitat d’una modalitat esportiva arrelada a la història de l’entitat. Les XII Hores suposen el tret de sortida de la temporada, un punt de trobada de la família de la pilota a mà, que es caracteritza per l’esperit festiu i lúdic.
El resultat dels partits en còmput global, que ve determinat pel color que llueix cada parella, va ser el següent:
Partits de categoria absoluta
Blau – 244 punts
Vermell – 216 punts
Partits infantils
Blau – 89 punts
Vermell – 95 punts
Partits femenins
Blau – 44 punts
Vermell – 42 punts
Èxit de les 12 hores de pilota a mà - Memorial Joan Costa del CN Terrassa
Esports
S'han jugat un total de dotze partits en una jornada amb un esperit festiu i lúdic
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
17 d’octubre de 2016 a
les 10:42
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
